Regulamin

Zasady ogólne

1. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu decydując się skorzystanie z usług sklepu TuttoDesign.

2. Właścicielem marki TuttoDesign jest firma Tutto Espresso z siedzibą w Warszawie przy ul. Merliniego 3 m 3,
NIP 524-236-90-88.

3. Wszystkie podane na stronie internetowej ceny zawierają podatek VAT i są cenami brutto podanymi w złotych polskich (PLN).

4. Fakt obecności produktów na stronie internetowej sklepu nie jest tożsamy z ich faktyczną dostępnością w magazynie w danym momencie.


5. Sposób wykorzystywania danych osobowych przekazywanych przez Klientów TuttoDesign dla celów realizacji zamówienia omówiono szerzej w “Polityce prywatności”.

6. Kolory produktów prezentowanych na zdjęciach publikowanych na stronie internetowej sklepu TuttoDesign mogą nieco różnić się od ich faktycznego wyglądu. Jest to spowodowane różnicą w oddawaniu kolorów przez sprzęt elektroniczny (tablety, monitory komputerowe, smartfony). Różnice te nie stanowią podstawy reklamacji towaru.

7. Wszystkie oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe, oryginalne i zostały zakupione u włoskich dystrybutorów lub producentów.


Realizacja zamówienia i dostępność produktów

1. Chcąc zakupić produkt prezentowany na stronie należy dodać go do koszyka, a następnie wypełnić stosowny formularz.

2. Potwierdzenie zamówienia następuje w momencie otrzymania automatycznej wiadomości e-mail od TuttoDesign.

3. Chociaż zwykle informacja o dostępności towaru znajduje się na stronie, chcąc mieć pewność, że istnieje możliwość natychmiastowej wysyłki danego produktu, przed złożeniem zamówienia warto skontaktować się e-mailowo z TuttoDesign pod adresem info@tuttodesign.pl.

4. Zamówienia są realizowane na terenie całego kraju i za granicą. W przypadku wysyłki za granicę koszt transportu ustalany jest indywidualnie.

5. W przypadku niedostępności danego produktu w magazynie, szacowany czas oczekiwania na realizację zamówienia wynosi ok. 4 tygodni. Zastrzega się jednak, że z przyczyn leżących po stronie zagranicznych dostawców i producentów może on ulec wydłużeniu, o czym Klient jest na bieżąco informowany. W takim przypadku ma on jednak prawo do rezygnacji ze złożonego zamówienia i otrzymania zwrotu wpłaconej kwoty.

6. Dowodem zakupu w TuttoDesign jest faktura VAT lub paragon. Na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 27 kwietnia 2004 roku (Dz. U. z 1 maja 2004r.) dostosowującym polskie przepisy do przepisów Unii Europejskie, firma Tutto Espresso, która jest właścicielem marki TuttoDesign, jest upoważniona do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.

Odstąpienie od umowy, zwroty oraz reklamacje 

1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 2 poz. 271) Klient może odstąpić od zawartej umowy zakupu w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru do Klienta.

2. Odstępując od umowy Klient zobowiązany jest poinformować o tym fakcie sklep TuttoDesign e-mailowo bądź telefonicznie, a następnie odesłać przedmiot zamówienia oraz dowód zakupu (paragon lub fakturę VAT).

3. Zwracany pełnowartościowy towar, który jednak z różnych przyczyn nie spełnia oczekiwać klienta, musi być w niezmienionym stanie, niezniszczony, bez wyraźnych śladów użytkowania.

4. W przypadku zwrotu towaru, jego równowartość zostanie zwrócona na podany przez klienta numer konta. Koszty przesyłki towaru nie podlegają zwrotowi.

5. Zastrzega się, że przesyłki wysyłane do nas za pobraniem nie będą odbierane.

6. Przez wysłaniem do Klienta produkty są przez nas sprawdzane. W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru należy sporządzić protokół szkody.

7. Reklamacje wynikające z niewłaściwego użytkowania zakupionych przedmiotów, niezgodnego z ich przeznaczeniem lub właściwościami materiału, z którego zostały wykonane, nie będą uwzględniane. Dotyczy to m.in. uszkodzeń wynikających z przeciążania produktów czy np. stawania na meblach.

Płatność i sposoby dostawy

1. Klient ma do wyboru następujące sposoby płatności:

  • przelewem na konto podane w mailu zwrotnym po wypełnieniu formularza;
  • za pobraniem (po uiszczeniu dodatkowej opłaty za tę usługę);
  • gotówka przy odbiorze towaru w momencie osobistego odbioru towaru w siedzibie firmy w Warszawie po uprzednim umówieniu się.

2. Towary dostarczane są do Klienta za pośrednictwem kuriera. Koszt dostawy uzależniony jest od wielkości zamawianego towaru. Jest to kwota automatycznie wyliczana przez system, a jej wysokość można poznać dodając wybrany produkt do koszyka. Zamawiając jednak więcej niż jeden produkt z naszej oferty, warto się z nami skontaktować celem ustalenia zbiorczej ceny wysyłki.

3. Towar jest wysłany na adres podany przez Klienta podczas składania zamówienia.

4. Odbiór osobisty w Warszawie przy ul. Meliniego jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru.

Życzymy udanych zakupów!